svar på fråga: vad använder du för smink?

Hej! Har ju fått en fråga om hur & vad jag använder för smink. För er som känner mig så vet ni att jag inte sminkar mig så speciellt mycket. Men jag kan visa er det jag använder.

1. Jag använder H&Ms vanliga solpuder. Jag använder inte foundation.  



2. Mascara. Dom här tre använder jag mest. Brukar variera lite.



Ibland använder jag kajal eller eyeliner också. Men inte alltid.



Hoppas du är nöjd med svaret. Annars är det bara att slänga in en fråga! :) 

Kommentarer
Postat av: bella

tack för svaret<3 så du är så där vacker utan mkt smink ,du är riktigt vacker och din blogg är den bästa :) <3

2012-03-01 @ 16:19:59
Postat av: alexandra

sminkar du dig varje dag? :)

2012-03-01 @ 19:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0