vårkänsla

Kan ju börja med att säga att jag har fått värsta vårkänslan! När jag gick hem från nattis precis så såg jag att jag växte blommor på deras grannes gräsmatta! Och det kändes som att "nu är våren påväg!" Men vem vet? Det kanske blir värsta vintern igen?
Imorgon är det skola & det känns som att det här lovet gick otroligt snabbt, men tiden går fort när man har rolgt! Har träning imorgon, lovely! Med tanke på att jag inte har tränat på en hel vecka. Men jag bloggar mer imorgon efter träningen!
Just det, den där listan.. Det lbev inget av med den, men jag slänger in ett sånt inlägg lite när jag känner för det!
Hörs imorgon. Stay tuned!



Kommentarer
Postat av: Anna :)

Tycker du kan skriva lite om hon du spenderade sommaren med och vad ni gjorde! När ni var i 'Arkö'?

2012-02-26 @ 19:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0