like a shooting star

Nu har uppdateringen varit riktigt dålig, men nu är jag back on track! Idag har jag inte alls gjort mycket, kollade på en jätteläskig film förut, when a stranger calls heter den, det är inget POM BANG, SÅ ÄR MAN DÖD, ingen sån film, utan man känner sig så himla obehaglig hela tiden, det handlar om en tjej som ska vara barnvakt åt några barn, och på kvällen ringer det någon och ja... Ska kanske inte avslöja hela filmen.. men den var iallafall sevärd, även om jag sket på mig 354746987658634 gånger ;)

Fredagen spenderades hos Michelle, och vi gjorde massa sjuka videos, och hade det allmänt bra!
Startar även en frågestund i nästa inlägg nu! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0