questions

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja

2. Höll du några av dina nyårslöften? Hehe....

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nope

4. Dog någon som stod dig nära? -

5. Vilka länder besökte du? Haha inget, Sörping hihu 

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? Ohja

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? Många

8. Vad var din största framgång 2011? Har nog fått en smula bättre självförtroende, blivit bättre i skolan

9. Största misstaget? Inga stora tror jag inte 

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Sjuk

11. Bästa köpet? Oj, många saker

12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder & nöjen typ 

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Det finns mycket/många som gjort mig glad

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Det finns en låt som påminner mig om en person, men det tar jag inte upp här..

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både och tror jag 

16. Vad önskar du att du gjort mer? Inget  

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Slösat pengar i onödan, inte vara så klantig 

18. Hur tillbringade du julen? Med familj och släkt. & delvis jenny

20. Hur många one night stands? Haha

21. Favoritprogram på TV? Allt på mtv, desperate, Greys och ja..  

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Ja

23. Bästa boken du läste i år? Brukar inte läsa så mycket böcker, men jag har läst en i år, men "Berätta inte för någon" var helt okej!

24. Största musikaliska upptäckten? Att Justin Bieber inte är så dålig som alla säger.. 

25. Något du önskade dig och fick? En ny tv

26. Något du önskade dig men inte fick? Önskade mig inte speciellt mycket

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Firade med familj & släkt

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, en sak

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Vanlig antar jag? 

31. Vad fick dig att må bra? Mina underbara vänner & min familj

32. Vilken kändis var du mest sugen på? Haha, sugen & sugen..  

33. Vem saknade du? Finns många som jag saknar i olika perioder..  

34. De bästa nya människorna du träffade? Vet inteee 

35. Vilken var den bästa dansnatten? Hmmm, det var nu i höstas 

36. Vilket motto har du använt dig av under 2011 som du kommer att fortsätta med? Har nog inget speciellt motto, men skulle det vara något skulle det väl vara " lev livet som om det vore din sista dag " Eller något i den stilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0