riwer flows in you

Första skoldagen avklarad! Yey. Det var inte så farligt, men ett helvete rent ut sagt att gå upp imorse, men det är något man får vänja sig vid, och man inser att man uppskattar att sova mycket mer när det är skola!
Snart ska jag möta upp Michelle vid Ingelsta, hihi. Visar evetuellt köp när jag kommer hem. 
Och just det, har fått tips om att folk vill att jag ska börja videoblogga & visa mer om dagens outfit osv, visst, men jag kommer nog inte videoblogga själv, isåfall när jag är med folk, för jag känner verkligen att det inte är min grej, men håll utkik, jag kanske ändrar mig! och jag ska bli bättre på att lägga upp bilder & sånt.
 
Och just det, ska färga håret någon dag i veckan med, tror jag ska ta en ganska ljusbrun den här gången!
Men nu måste jag kila! Hörs senare, puss :)



Hur snygg?!?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0