svar till frågestund broes

Okej, nu tänkte jag svara på frågorna från frågestunde, förlåt att jag inte har gjort det tidigare, men jag har inte orkat eller haft tid. Och jag kommer inte svara som jag brukar, ni märker, okej nu ska jag sluta babbla & skriva svar, hehe. 

  Postat av Sofia 
- Vilka är dina knäppaste vänner? 
-Vad tycker du folk som är otrogna?
-Vad är meningen med livet?
-Varför är ditt hår så fint?
-Vad tycker du om vegitarianer?
-Vad är det bästa på julbordet?
-Vilka är dina bästa vänner?

* Ja.. Felicia står väldigt högt upp på min lista på sjuka vänner..
* Jag tycker att det är sviningt. Men änådå ganska starkt av dem som berättar för din pojkvän/flickvän om misstaget än att dom bara skiter i det & låtsas som ingenting.
* Har ingen direkt strategi för det, men ja, lev i nuet!
* DITT hår är fint!
* Tycker inget om det, det är upp till var & en om man vill äta det eller inte.
* KÖTTBULLAR
* De i klassen, Jenny, Michelle, Nattis! 

  Postat av Julia Juchert 
- är jag bäst?
-kan du länka min blogg?
-ska vi ses snart?
-vad tycker du om människor som är glada

* Kanske, jag är bäst.
* Jo, det kan jag väl!
* Yes
* Diggar dom, eftersom jag också, för det mesta, är glad!

 Postat av Josefine
-Vad ska du gå på gymnasiet? :)

* Mitt förstahandsval är Samhäll - Hagagymnasiet

 
Postat av Julia Henriksson
-Vad vill du bli när du blir äldre?
-Har du något djur?
-Vem är din närmsta vän?
-Gillar du Eneby skolan?

* Sjuksköterska helst!
* Ja, en katt!
* Hm.. Har fler än en.
* Ja det gör jag.

 Postat av Michelle
-Vad är din högsta dröm?
-Vad ska du göra efter gymnasiet?
-Hur ser ditt liv utan om 10 år?
-Hur ska din perfekta pojkvän vara?
-Är jag bäst?
-Vad tycker du är bra med dig själv?
-Nämn 3 saker som du inte skulle kunna leva utan.
-Vad lyssnar du på för typ av musik?

* Att bli sjuksköterska på ett fett sjukhus och hjälpa massa människor, utbilda mig till ambulansförare senare kanske. Ha en underbar familj och resa mycket!
* Börja jobba, starta mitt liv!
* Då är jag 25 och har förhoppningsvis en familj & lever livet!
* Har inga krav på HUR han ska vara, jag ska falla pladask för honom, då vet jag att det är den rätta!
* Nej, jag är bäst!
* Är nästan alltid positiv, försöker iallafall.
* Min mobil, dator & mina vänner!
* Allt på east! 

 Postat av Sandra 
-Jag vill också veta vad du tycker om vegetarianer.., ;)

 * Hahaha, jag tycker inte om dig. Naedå, men jag tycker inget speciellt om dom, det är deras val om dom vill äta ett dött, styckat djur (förlåt om jag äcklar er) men det är sant, man väljer det själv!

 Postat av Nattis 
-Kan inte du göra något videoinlägg?
-Vad skulle du göra ifall din data och mobil gick sönder?
-Vilket är ditt favorit godis?
-Vad önskar du dig utav mig i födelsedagspresent?
-Hur lång/KORT är du? Heheh
-Vilket är ditt favorit plagg?
-Bästa minnet ifrån 2011?
-Vilken årstid gillar du mest?
-Vilket är ditt favorit program?
-Hur skulle du beskriva ditt liv? ( vardagligt..)
-Vad ska du göra den här veckan?
-Vilken är din favorit låt?
-Vilket utav alternativen skulle du välja: 1. Gå fram till en random människa på stan och börja sjunga på bä bä vita lamm, eller 2. Ta en 2 veckors gammal strumpa och stoppa den i munnen? Hihi
< 3

* Jo kanske, men vi får se hur det blir med det!
* Suicide. (stavning?)
* Lakrits & choklad!
* Hmmm... Jag vet inte, hehe
* Fuck you, jag är 1.63!
* Mångaaaa
* Hmm.. Arkösund med Jenny tror jag ;)
* Sommar & vinter, men sommaren mest!
* Teen mom, Jersey shore & desperate housewifes & massa fler!
* Hmm. Skola, plugga, äta & sova på vardagar, haha! På helgerna träffar jag vänner och så!
* Plugga, träffa vänner & göra mitt gymnasieval, haha
* Naked - Enrique Iglesias & Ave Maria - Beyonce! Har fler, men dom två älskar jag!
* Lätt alternativ 1, haha man ska bjuda på sig själv!

 Postat av Nils 
-Varför är du så dålig på wordfeud?:)

* Nils, det är du som är dålig! ;)

Postat av Nicole
-Hur kommer det sig att du startade en blogg?
-En sak som du absolut inte klarar dig utan?
-Favoritkrubb?
Puss vännen <3

* Jag vet inte, men några av mina kompisar bloggade & jag tänkte att jag med kunde börja, sen tyckte jag att det var kul, så jag fortsatte!
* Min mobil!
*
Puss <3

Postat av Sarush
-favorittrosor?
-kan du videoblogga?
-är du KÄR i någon just nu?
-oskuld?
-vart full?
-saknar du mig? HÄHÄ 

* Alla mina trosor broe!
* Kanskeeeeee, hheeh
* Inte KÄR, men ja...
* Ja.
* Är en duktig flicka :ppPPpP
* Saknar dig massor!

Postat av Jenny
-skulle du satsa på en kille om dina kompisar pressa dig?
-varför är du så jävla underbar?
-favoritställe?

- saknar dig beb

* Nej, det är mina känslor som räknas.
* DU är underbar älskling!
* I min säng...........................

Postat av Lovisa
-Är jag cool?
-Vart handlar du mest kläder?
-Gillar du köttbullar?
-Vilket gymnasium ska du gå på ?

Pussss

* Inte coolare än mig, hähähä
* Monki tror jag!
* Ohyes
* Jag ska gå på haga!
Pussss! :)

Postat av Ebba
-skulle du inte kunna göra något videoinlägg? :)
-favorit färg?
-favorit mat?
-vad brukar du göra på din fritid?
-favorit kläder?
-favorit tröja?
-kort hår eller långt hår?
-brunt/ljus hår?
-lockigt/platt hår?
-varit låt?
-favorit kändis?

din blogg är jätte fin

* Jo kanske!
* Gul & rosa!
* Pannkakor & tacoooos
* Tränar dans, träffar vänner & plugget tar upp rätt mycket av min fritid också!
* Har inget direkt favoritplagg!
* LÅNGT!
* Tycker om förändringar, och jag är egentligen blond, men har varit brunett nu i ett halvår, men ska bli blond igen i sommar!
* Föredrar nog platt!
* Antar att du menar "favorit låt" mina favoitlåtar hittar du lite längre upp!
* Ae, jag vet faktiskt inte!

Tack så mycket! :)


Det var alla frågor & jag hoppas att ni är nöjda med svaren, annars är det bara att ni kommenterar! Ha det bra, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0