träning

Rubriken talar! Om 10 minuter drar jag mig mot träningen, kommer hem vid 8-tiden, så jag slänger jag in ett inlägg då!
Kan berätta lite om dagen, vi var ju på prova-på-dag på Haga idag, och skolan verkade äga rätt så hårt, vill verkligen börja där, och jag har fjort alla mina tre val där, så jag kommer ju antagligen att gå där, hähä.
Efter det skulle vi engetligen vara lediga, men icke sa nicke, vi skulle masa oss till skolan och vara med på en lektion... Iallafall, efter skolan så tog jag & Fia en promenad, och efter det har jag inte gjort något speciellt, snart övergår det här till en roman, så jag ska avlsuta det här med att önska er en fortsatt bra dag! Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0