or saying something stupid like I love you

Hej på er, uppdateringen har legat på noll & jag vet att jag alltid säger så, men jag ska försöka ändra på det!
Idag var jag och tjejerna på stan, fick med mig lite smått och gott hem, bland annat en ring från Tyra och en tröja från monki.

Imorgon har vi styrkeövningar klockan 10 över 8 på morgonen, underbart, eller? Nae.
Sitter för tillfället och skypar med min fina vän Nattis, som hatar mig. Bara för att hon måste gå i trappot tack vare mig... Filåt.
Svarar på frågestunden imorgon, för nu ska jag titta på film, så vi hörs imorgon, kanske ett snabbt inlägg innan skolan? Håll utkik. Pussen till er! 

                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0