JAG ÄR HEMMA, AWMAJGADT

TJA! Jo, uppdateringen har varit dålig under hela 12 dagar, men jag har ju somsagt varit ute på landet, och de mobilinlägg jag har gjort har jag inte kunnat lägga upp några bilder till. Sorry for that. Men nu ni, nu är jag tillbaka! 
Har aldrig saknat mitt hem såhär mycket. Aldrig. Min dator. Musik. Min säng. Min tv. Mitt rum. Kärlek ♥ 
 
Ikväll ska jag bara vara hemma, ta hand om mig själv & mysa, haha. Och imrgon ska jag träffa Jenny & ta en fika på stan, sen får vi väl se vart dagen tar oss. Åååh, vad jag har saknat alla mina fina vänner! 
Har tyvärr inte tagit så mycket bilder under tiden jag varit borta. Har mest jobbat & även haft en jättebra midsommar med massa sköna människor & det har även blivit många nätter med fina människor. Har helt enkelt haft det awesome, men borta bra, men hemma bäst! 

Ni kan få en gammal bild istället, hehe! PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0