luleå

HEJ! Kom hem från Luleå för cirka en halvtimme sedan. Vi har shoppat sedan 10, 11 imorse.. Så mina ben är rätt så slut kan man säga.. ;) men nu sitter vi hemma i soffan & tar det lugnt. Har shoppat en hel del. Jeans, löpartights, linnen, tröjor, shorts, mascara osv.. Men jag visar er bilder när jag kommer hem! Och dagen blev ju ännu bättre av att min käre far betalade mina CheapMonday jeans som jag dreglade som en gris över.. WIHO! 
 
Så.. För er som gillar att shoppa, åk till Luleå! ;) 
Det enda negativa i mitt liv just nu är att det ska bli 26, 27 grader i Norrköping tisdag, onsdag & torsdag! Och här är det inte riiiktigt så.. Hoppas på allt anat än regn iallafall! 
Men nu ska jag dra mig. CIAO 
 
Ungefär såhär glad var jag när jag kom hem.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0