nordpoolen

 
Det var inte riktigt där vi var idag. Det är en googlebild, tagen vid björknäsbadet. Men vi var på ett badställe där man kan bada både inne & ute. Riktigt mysigt! Kom iallafal hem från nordpoolen nyss. Jag, Elin & Alexandra ligger i våran stuga just nu & snart ska vi beställa pizza, haha! ;) 
 
Imorgon ska vi åka hem, tidigt på morgonen, runt 9, 10. Och så kommer vi hem någon gång under natten till söndag & på söndag mmorgon åker vi till Arkösund, eftersom att jag jobbar måndag till torsdag. Har jag tur så följer min fina vän Jenny med mig ut & då bli det tältning. kill mehaha! 
Nu ska vi hoppa studsmatta eller något.. PUSS MINA FINA LÄSARE!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du har nog tur, för jennys arsle kommer till arkösuuuuuuund <3

Svar: det var mig ett himla ändrande på dig.. BESTÄM DIG BABY <3
Rebecca Wallberg

2012-07-28 @ 18:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0