maybe we can fall in love?

Ja, jag har tråkigt, så jag kör på en sånhärn lista...
 
Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där? ''Jag skäms över att han ser att jag röker vid den här.." 
Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? En kudde
Vad var det senaste du såg på TV? 16 and pregnant
Utan att se efter, gissa vad klockan är? 20.09. haha, den var 20.27.  
När var du senast utomhus och vad gjorde du då? Förut. På maxi.  
Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? Tv & på mobilen.  
Vad har du på dig? Rosa mjukisshorts, stor vit T-shirt 
När skrattade du senast? Idag, på spårvagnen med Fessan! Haha.. 
Har du sett något konstigt på sistone? Ja, faktiskt... 
Vad tycker du om den här utmaningen? Värsta utmaningen någonsin... 
Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? Resor, kläder, allt jag någonsin velat ha! 
Berätta något om dig själv som folk inte känner till: Hmm.. Jag älskar falukorv :D 
Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? Millie är fint, vet inte ifall det var en pojke.  
Skulle du nånsin överväga att bo utomlands? Sí...
Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? Välkommen, här får du göra vad fasen du vill utan att någon bryr sig! ;)


HAHAHAHA, så sant! :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0