svar på tal & tja!

-I brist på rubriker.- Iallafall.. Fick en fråga om när jag ska välja ut vinnare av Dagens blogg. Ja, jag har inte haft tid & det lär jag inte ha idag heller. För som alla vet så spelar Sverige i Em idag, så jag, brudarna & kanske grabbarna(?) ska ut till Andrea & kolla på matchen, så jag lär inte vara hemma före halv 12 & då kommer jag inte att blogga. Så jag väljer nog efter skolan imorgon, hoppas ni förlåter mig! ;)

Idag så var vi i Nya Parken, med skol-lag, som spelade fotboll. Vi förlorade. Så det var inte så kul. Sen städade vi skåpen & sen fick vi gå hem! Imorgon är det Aborreberg som gäller & gå promenad där.. Why god, why?!
Men nu ska jag kila, HÖRES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0