we are almost over the sky

Tja! Idag har vi spenderat halva dagen i Folkparken, och vad gjorde vi? Åt. Sen åkte jag hem ett tag, sen åkte jag, Sandra & Lina ner till stan en snabbis & köpte lite presenter. Nu ska jag kolla fiiiilm. "When a stranger calls" Sett den typ 100 gånger, men den tröttnar man inte på...

Imorgon är det skolavslutning, ska bli sorgligt att lämna min underbara klass, men samtidigt skönt att få vara ledig ett tag. Uppdateringen imorgon kommer nog suga. Ska först på min egna avslutning, sen KANSKE hinna till Michelles student, sen till efterfest med klassen på Himpa, sen hem till Fessan, där jag spenderar natten. Så jag bloggar om jag får tid över! LATER

Världens bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0