you won't get any longer

Hej. Tja. Hallå. Hejsan.
Ligger i min säng & känner mig som.. en sten! Är sjukligt mätt. Skolan idag var en mardröm samtidigt som det var riktigt bra. Det är tur att jag har mina vänner som gör dom långa, tråkiga skoldagarna lite kortare & roligare.
Just det, jag har fått sommarjobb, JA, NI BRYR ER. Känns riktigt nice att tjäna lite extra pengar i sommar! Och jag ska endast stå i en reception & checka in gäster & sälja lite smått & gott.. Okej, att checka in folk på en camping är nog rätt svårt. Betalning, plats, tid, utcheckning osvosv.. Men jag ska nog klara det med. Haha!
Och ni som har instagram, kan ju följa mig @rebeccawallberg
Nu ska jag fortsätta att ligga här i min matkoma.. HA DET BRA TILLS VI HÖRS, PUSS!


Åh, vad jag tycker om dig.  -Gammal bild & vi ser inte annat än drogade ut! -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0