10 sanningar

1. Jag älskar Justin Bieber, började göra det för typ en vecka sen & nu är jag besatt av honom, hehe!

2. Jag skulle aldrig klara mig utan mina vänner eller min familj, älskar dom något enormt!

3. Jag älskar när det är fint väder, eller alltså det gör väl alla, men man mår så bra på morgonen när man ska gå upp klockan halv sju och man inte vill något annat än att lägga sig i sängen igen.. Men ser man att det är skinande sol redan då & inser att det kommer bli en bra dag, då blir man lite mer tagg på livet. Typ.

4. Jag älskar att sitta & chilla i en bubbelpool på rusta, nej, bubbelpoolen är inte på.. Med min fina vän Michelle, vi brukar sitta där och... chilla. Det är livet, haha!

5. Jag är fullkomligt beroende av min mobil & skulle inte klara mig länge utan den. Jag skulle hellre ha mobil än dator, för man kan göra allt på mobilen som man kan göra på mobilen & det är ju liksom inte speciellt smidigt att bära runt på en laptop vart man än går, hehe! Så mobilen skulle jag inte klara mig utan.

6. Jag älskar ice age och det är bara något med dom filmerna som jag "fallar för", gillar inte andra barnfilmer om man säger, men ice age, sid. Min förebild typ & han är så söt!

7. Ibland så tycker jag faktiskt om att plugga. Om det är en skrivuppgift, då man bara ska lämna in det utan att redovisa typ, när man kan skriva en uppsats eller något. Det kan vara ganska chill ibland.

8. Musik. Musik över huvudtaget, hatar när det är helt tyst, enda gången det är skönt är när man ska läsa, då kan det vara enklare att koncentrera sig på det man läser. Men när jag sitter vid datan, pluggar, åker buss/spårvagn, när jag bara är hemma. Jämt.

9. Jag älskar att dansa. Har gått i dans sen jag var 4 år. Och det har varit lika roligt hela tiden, förutom när jag var runt 13 år, då funderade jag starkt på att sluta dansen. Men jag insåg att jag brinner för dansen, jag kan inte bara sluta! Och det var tur att jag inte gjorde det. Jag älskar att träna över huvudtaget, men dans står först på listan.

10. Glada människor är något som jag älskar. När folk bara är allmänt glada, för då blir man så glad själv. Det ger en energi på något sätt. It's awesome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0