all around me are familiar places

Hej på er!
Det är Fredag. Gud så skönt! Om cirka en timme så kommer jenny och hämtar upp mig, och så åker vi och handlar, sen långt ifrån denna stad. Kommer hem på Söndag. 
Vi får se hur uppdateringen kommer bli, jag kommer ha med mig datan, men sen om jag har tid att blogga, det vet jag inte. Sånt som märks!
Sitter för tillfället och lyssnar på musik. Just det, kameran ska få följa med den här gången, så ni kan få en liten bildbomb när jag kommer hem, yey!
Nu ska jag packa klart, eller jag har inte ens börjat, kanske läge att... börja?
Vi hörs imorgon. HA EN JÄKLIGT BRA HELG, FÖR DET SKA JAG HA! Puss 

Bild från i somras. Älskliiiiiiiiiiiiiiiiing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0