GÄSTBLOGGAR: Nattis

bara för att becca är så lat så får jag göra ett inlägg åt henne.


Tja! jag tänkte göra ett inlägg om Rebecca för att säga vilken sjuk bra vän hon är!

du finns där för en när man är ledsen och behöver prata med någon. du finns där när man behöver råd och då säger du alltid det rätta och vet vad det är man behöver höra. du är en utav mina finaste vänner som jag har och har haft! detutom så är det inte många utav mina kompisar som pratar lika mycket som du gör, men det är en av sakerna som gör dig till den bästa vännen man kan ha.

en sak till som gör dig helt underbar är när du är så blond ibland. är inte örebro ett land?! hahah

älskar dig vännen <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0