sommarväder

Vädret är toppen. Mina vänner är toppen. Min familj är toppen. Mår bra just idag.
 
Idag slutade vi halv fyra. Men våran snälla lärare lät oss glassa i solen & spela basket i en halvtimme av våran lektion! Så det gick liiiite snabbare iallafall. Efter skolan cyklade jag & nattis ner till maxi. Fick med mig lite tunna strumpbyxor hem eftersom jag inte har ett enda par som är hela... Imorgon kör vi på shorts tror jag! 
Imorgon sticker jag till maxi och jobbar i 4 timmar, ska stå mitt på maxi & låta småbarn skjuta boll, hoppa hopprep, ge dom medaljer & dela ut kuponger till folk! Rätt ok ändå!  
Snart övergår det här till roman, vi hörs imorgon. Pussen till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0