träning

Hej på er! Kom precis hem från skooolan! Och det är redigt skönt att vi hade vikarie förut, som, gav oss ett papper, skickade ut oss i korridoren, lät oss jobba, lät oss gå hem. Okej, det låter inte "chill" men det var det. Whatever, snart ska jag möta nattis, vi ska hem till henne, sen till träningen! Hon ska döda mina ben idag igen! Okej, vi gör en ska på träningen, hon ska upp och stå i spagat med benet på mitt ben, okej det låter väldigt konstigt.. Men iallafall, vilken blogglust jag har, känner jag! Yey!

Imorgon får vi sovmorgon pågrund av att våran spanskalärare vabbar tror jag (?) och så är vi lediga Onsdag & Torsdag. Okej, livet kan näääästan inte bli bättre. Bloggar senare när jag kommer hem! Puss så länge!

Dagens låt: Mad world - Gary Jules
Okej, låten är säkert jättegammal, men superskön att lyssna på när man är depp eller allmänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0