and i'm falling apart, in every single way

Hejsan! Har sugit på att blogga senaste dagarna. Har liksom inget att blogga om.

Igår sov Jenny här, då jag egentligen skulle åkt ut till arkösund för första gången i år, men det blev ett litet missförstånd.. Jenny och jag köpte hem lite gott & bara chillade igår. Imorse vaknade jag klockan 8 av att Jenny sa att hon inte alls mådde bra, så hennes mamma kom & hämtade henne runt 9. Jag städade & pluggade lite. Sen träffade jag Fessan & gick ut och gick i skogen. Helt okej dag, men det känns som att jag har varit vaken i 3725 timmar... Lär sova gott inatt.
Nu ska jag gå & duscha, och sen kolla på tv eller något roligt i den stilen ;);)

Hörs imorgon, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0