orientering & badhus

Hej på er! Ligger i min säng och kollar på tv, och min kropp är trött kan man säga. Orienterade i 2 timmar imorse och det gick awesome, eftersom vi tog alla kontroller, vilket ger oss ett mvg. YEY!
Efter det, så skulle vi till badhuset, inte världens roligaste, men det hade ju sina fördelar det med.. Ikväll har jag inga planer, träffar kanske nattis en liten stund sen, sånt som märks.
Imorgon ska jag, mamma & min syster till stan för att kolla på en till klänning till mig. Avslutningsklänningen fixade jag igår, och den är verkligen jättefin om man får säga så om sina egna saker ;);)

Japp, men nu blev det här inlägget istället en bibel. Hoppas ni förlåter mig.
Vi hörs imorgon, PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0