show me how you do

Hej på er! Kan börja med att säga att jag är jäkligt sur. För att min dator har gjort en uppdatering, utan min tållatelse, så den har gjort om google chrome- grejen, och vanliga explorer med, haha ni fattar ingenting antar jag, men det är helt konstigt..
Men till något som gör mig glad, det är redan onsdag imorgon, vi löpte på himpa och jag förbättrade in ti med hela 3 min, och att det finns inget att plugga på, yey! Och så ska vi ta spruta nummer 2 för livmoderhalscancer. Gillas inte.

Och just det, jag fick också en fråga om vad jag använder för puder. Och jag använder H&Ms vanliga solpuder, jag tycker att det är helt ok, så den rekommenderar jag! :)

Vi höres senare eller imorgon. Stay tuuuned!
outfiiiiiit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0