slingar håret.. igen

..FAST...dock inte på mig den här gången! Slingar Michelles hår, och tror nästan att det kommer bli lika ljust som mitt, haha. Men det kommer nog bli skitbra! Vi ska sklja ut vid 12 & sen fixa massa och så. 
Förut var vi på hageby centrum, och kollade på bikini & avslutningsklänning. Hittade dock bara en rosa bikiniöverdel.. Men mammi & jag ska kolla på klänning nästa vecka! 

Imorgon ska jag hem skapligt, för pappa kommer hem och hämtar, och sen åker jag ut med honom till arkö, där jag ska träffa Amanda, så vi lär väl ha en jäkligt nice kväll imorgon antar jag. Mer om det imorgon. 
Ha det bra! Puss & kram, skumbanan!
Bild från i somras, vet dock inte vad vi håller på med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0