tillbaka.. igen, med ny header

HEJ GOSISAR! Jag kan nog inte ha en bloggpaus. Saknar min blogg alltför mycket då.. Så min såkallade bloggpaus är över nu & jag är tillbaka! Men en ny header dessutom! Tyckte att det var lite fail att jag hade en bild då jag var brunett & jag är ju blond.. Så det fick bli en liten ändring. Dock är den NÄSTAN likadan som den förra!
Och nej, jag gjorde den inte själv dock. Alexandra hjälpte mig till största del, och även jenny på ett litet hörn ;);)

Iallafall, kom ut hit runt 4-tiden. Har tagit typ 46254 bussar & 46356 byten, men det var det värt!
Egentligen skulle jag åkt ut med min familj till Arkö idag, eftersom jag inte ens har varit där ute i år än, men det blev ändrade planer & jag åkte ut hit istället.
Vi har fiskat, bastat, badat i poolen, solat & käkat god mat! Det kommer bli en liten bildbomd här på söndag, det kan jag lova er. Massa fina bilder kommer komma upp. Wey.
Just nu sitter vi här med musik & har det allmänt bra. Hoppas ni också mår bra. Vi hörs imorgon. PUSS PÅ ER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0