37 frågoooor

1. Ditt fullständiga namn: Rebecca Mikaela Wallberg
2. Hur lång är du? 1.64
3. Ögonfärg? Blå
4. Spelar du något instrument? Nope
5. Vart befinner du dig just nu? I min gosiga säng
6. Biter du på naglarna? Det händer väl.. 
7. Har du några husdjur? Sí, en katt 
8. Är du singel? Ja..
9. Vem tycker du är snygast? Det finns många hehe
10. Vem/vilka vet mest om dig? Mina närmsta vänner. 
11. Vad vill du ha just nu? Julafton, sen kan det få bli sommar direkt
12. Rädd för? Spindlar, läskiga lärare och ja.. Jag vet inte
13. Kommer du ihåg din första kärlek? Ja
14. Saknar du honom/henne? Nja
15. Mcdonalds eller Burker King? Mcdonalds utan tvekan 
16. Sjunger du? Ja, men det låter inte bra
17. Vad har du för skostorlek? 38/39
18. Vill du gifta dig? Ja, det tror jag
19. Kommer du bra överens med dina föräldrar? Ja, ibland så 
20. Din hårfärg? Blooond
21. Vad ska du göra imorgon? Skola, plugga, träna
22. Skor du hade på dig idag? Klackar
23. Vad sover du i? Stor t-shirt
24. Favoritfärg? Svart, gul, lila
25. Hur svarar du i mobilen? Beror på vem det är, oftast "hallå" 
26. Vad är det för väder hos dig just nu? Hmm... Mörkt 
27. Godaste glassmaken? CHOKLAD
28. Favoritklädsel? Tajta jeans, shorts, tröjor 
29. Favoritgodis? Det mesta
30. Hur många kuddar sover du med? 3
31. Vem har varit din räddning idag? Tessan haha
32. Brukar du vara stressad? Hehe ja ibland
33. Är du blyg? Oftast inte
34. Längtar du tills din födelsedag? Vem gör inte?! 
35. Någon/några som betyder mycket för dig? Min familj, mina vänner, många
36. En vän du har känt länge? Fessan
37. Vad ska du göra nu? Kolla fiiiiilm
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0