everyday we celebrate like we won

Hellooo! Idag hade vi spanskaprov. Det gick nog helt okej, om jag ska gå på magkänslan. Efter skolan drog jag, Annie och Lollo och köttade lite på gymmet och jag kom hem för en stund sen. Just nu håller jag på och fixa en spellista på spotify tills Fredag och ska sen kolla på några avsnitt av min favvoserie! 
 
Kan ju berätta en hemsk, men ändå lite rolig sak som hände förut, Lindi skulle som vanligt försöka komma in på min mobil, så hon råkade av misstag spärra den så jag inte kunde komma in på den över huvudtaget. Efter skolan åkte vi till mobilrep och fick den upplåst. Heho. Hade lite panik där ett tag faktiskt.. 
 
PUSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0