FÖRLÅT

..FÖR DEN DÅLIGA UPPDATERINGEN! Har glömt bort bloggen helt & hållet typ. 
Men just nu ligger jag i min säng. Vaknade precis. Igårkväll bestämde jag och Micelle runt 5 att jag skulle åka dit, så jag gjorde det & sen klockan 4.20 ringde klockan imorse, för Michelle skulle ta tåget till sin kompis i Göteborg, så jag blev hemskjutsad & har sovit sen typ halv 6 nu men känner mig fortfarande inte alls utvilad.. 
Idag vet jag inte vad jag ska göra riktigt, kanske träna lite senare. 
 
Just det, igår färgade jag håret också. Nej, inte svart.. Blondare! Dock är hårbotten typ liiite gul/orange men det lägger sig snart.. Får vi hoppas. VISAR BILD SENARE. Later 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0