te

Hej på eeeer! Sitter och skypar med Nattis och hon lär mig hur man gör te.. Hade faktiskt några aningar om hur man skulle göra, men jag förstår inte dom som driver te & tycker att det är gott.. Usch. Dricker det idag för att jag inte mår så bra och och ont i halsen så det känns som om någon sticker in en kniv i halsen på mig varje gpng jag sväljer eller pratar. Askul. 
 
Imorgon ska jag träffa Fessan. Vi ska bara ta en promenad, kan inte springa, då jag inte mår bra. 
Förut då.. Tänke bara vara hemma idag, men sen träffade jag Fessan, sen kom några grabbar hit, vi skulle kolla film, men det slutade med att vi gick ut och drev omkring lite istället. Härliga människor. 
Kom hem strax efter 12 och nu ska jag väl hitte på något, ensam hemma, lite smårädd. Nejdå. Jo. 
 
Hörs imorgon. PUSSAAAR 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0