you and i are going hard on eachother

Hej på er! Sitter i mitt rum och käkar polly, lol. Bra att ladda upp med godis innan man ska springa.. Ska möta Fessan om någon timme och köra två varv i Hallberga! Alltså 8 kilometer. Härliiiiigt. 
Idag har ja varit på Ikea med mamma, Alexandra, min kusin & min faster, tog även en tur på ikano, lager 157 & xxxl (en träningsbutik) och jag fick med mig en grej man kan ha under datorn när man har den i sängen så man slipper bränna upp hela benen! Även en skjorta som jag bokstavligt totalt älskar & ett par nya löpartights! Kan visa lite bilder imorgon, för ikväll vill inte kameran samarbeta med mig... 
 
Nu ska jag städa liiite på mitt rum, sen vänta på att Fessan hör av sig! VI HÖRS! :D 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0