she don't like the lights

Ikväll ska alla ut och festa och ha kul förutom Rebecca för hon ska ligga hemma och sova. Är så sjukligt trött efter den här veckan, allt plugg och ae. Var på släktkalas förut, kände att jag satt och gäspade hela tiden så ikväll ska jag bara ta det lugnt (med en lillasyster som gör det omöjligt) men nu ska jag göra smoothie till henne så snäll som jag är.
Igår hade vi de sista proven, eller för ett tag iallafall. Efter skolan åkte ja ner till stan och käkade med mina fina, sov sen hos Lollo. Imorgon ska jag träffa Michelle! 
 
Ska kolla på något billigt löshår (fattig, ja) imorgon också, vet dock inte om jag kommer köpa den här månaden eller nästa, men jag är så trött på att håret aldrig blir i den längden jag vill. Ska iallafall vara lite snäll mot håret och använda inpackningar osv. Jaja, vi får se hur det blir med det. Hörs tomorrow. PUSSAR
 
lindeeey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0