but i never gave up the fight

Hola amigas! Kom precis hem från min farmor som bjöd på mat, fysatan vad gott men vill inte äta på ett bra tag känner jag.. Imorse ringde klockan runt 10 & då var det gymdags med Linda, riktigt skönt! 
 
Igårkväll åkte jag, lollo, annie & ullis hem till linda och åt middag och så, det var jättemysigt & sen när sista bussen hem skulle gå 01.14 kommer det ingen och vi står mitt ute i ingestans och väntar, den kom 10-15 minuter för sent och det innebar att jag skulle missa spårvagnen hem, men så godhjärtad som han var så körde han en annan väg och ringde spårvagnschaffuören och bad honom vänta på oss. How sweet?! :') 
 
Bjussar på en söt bild, LATER BABES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0