mitt 2012

Jag vet att jag är lite efter med det här, men tänkte bara göra en liten sammanfattning av mitt 2012! 
 
Kan ju börja med att jag hade världens finaste klass i nian, vi hade alltid så otroligt kul ihop, tog spexfoto och var tyvärr tvungna att splittras, vilket var något av det jobbigaste jag varit med om. 
 
  
 
  
 
Sommaren 2012 var nog också en av de bästa, om man bortser från vädret. Reste dock ingenstans, men jag jobbade en hel del och det är jag stolt över mig själv för. Spenderade också en stor del av sommaren med Jenny, både i stan och ute på hennes land. Sedan levde jag livet precis som jag ville med mina vänner!
 
 
 
 
 
   
 
Blev även besatt av Justin Bieber och några andra snyggingar! 
 
 
 
 
Började gymnasiet. Lärde känna världens finaste vänner och jag känner att jag verkligen har valt rätt linje även om det innebär ganska mycket plugg. But I can do it! 
 
 
                                                                           
       
 
Trots att jag börjat gymnasiet har jag hållt kontakten upp med mina andra nära vänner, vilket jag är väldigt glad över, för som alla vet så glider man lätt isär från varandra när man byter skola, skaffar nya vänner osv.. 
 
  
 
Och sen har vi ju julafton, som man alltid längtar till. Dock var jag sjuk det här året på julafton så jag åt knappt någon julmat eller umgicks så mycket med släkten, men fina julklappar fick jag allt! Och det lilla jag orkade med var jättemysigt. 
Påtal om något annat än julen, ett extratack till mina föräldrar som faktiskt är världens bästa, love
 
 
 
 
Sist men inte minst. NYÅR! Det blev riktigt lyckat här året, och fick fira det med mina favoriter, så det kunde inte ha blivit bättre! 
 
 
  
  
 
  
 
NU SKA 2013 BLI MINST LIKA BRA! 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0